Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadmiar wydalania żółci z jelita grubego

Witam.Jestem Genowefa,mam 63 lata.Jestem po zabiegu usunięciu woreczka żółciowego.Ten zabieg został przeprowadzony 3 lata temu.Od czasu tego zabiegu mam nadmiar wydalania zółci z Jelita grubego.Objawia to się biegunką.Mam tak kilka razy dziennie.Co powoduje taki stan rzeczy i jak temu zapobiec ?
KOBIETA, 63 LAT ponad rok temu

Badanie moczu na bilirubinę

MaĹgorzata Panek
69 poziom zaufania

Nadmiar kwasów żółciowych w jelicie może powodować biegunkę. Proszę zgłosić się do lekarza rodzinnego, on przepisze Pani odpowiednie leczenie. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy