Zapytaj lekarza

1 , 0 1 8 , 6 6 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może być przyczyną zmian skórnych na rękach oraz posmaku krwi w ustach?

Witam mam 24 lata od jakiegoś czasu mam problemy z bólem żołądka. Od kilku dni jestem na leku o nazwie Emanera, dodatkowo przy wysiłku bądź też w momencie jakiejś nagłej stresujące sytuacji czuje posmak krwi w ustach w dodatku ta krew jest widoczna w slinie, oprócz tego na rękach powyskakiwaly mi bardzo małe czerwone kropeczki. Lekarz zalecił zrobienie wyników ogólnie mam bardzo dobre tylko krzepliwość krwi mam lekko poniżej normy. To czy może być przyczyna posmak krwi w ustach i tych kropeczek?? Liczę na odpowiedź gdyż wizytę u lekarza mam dopiero w przyszłym tygodniu.
KOBIETA, 24 LAT 1 tydzień temu
Lek. Paweł Szadkowski
92 poziom zaufania

Opisane dolegliwości mogą wynikać ze skazy krwotocznej. Konieczna jest ocena wyników, dokładne badanie przedmiotowe oraz w razie konieczności poszerzenie diagnostyki.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy