Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza plamienie po miesiączce?

Zapalenie przydatków. 27.02 zaczęła mi sie miesiączka, jej przebieg różnił sie od poprzednich, byla bardziej obfita, trwała 5 dni. 02.03 zaczęłam odczuwać ból w podbrzuszu, który zignorowałam myśląc, iż jest to zatrucie pokarmowe. W poniedziałek ból nasilil sie tak bardzo, że trafilam na pogotowie, dostałam zastrzyk. We wtorek 06.03 lekarz ginekolog zdiagnozował-zapalenie przydatków, przepisał mi leki, wśród nich antybiotyk i tabletki dopochwowe(pojawiły sie upławy). Następnego dnia przyjmowania leków, tj. 7.03 zauwazyłam u siebie delikatne plamienie, które zaczeło mnie niepokoić. Dziś 9.03 zmieniło swoja barwe na ciemniejsza i wydaje mi sie, że jest to plamienie ze skrzepami. Zatem mam pytanie, czy jest normalne przy leczeniu zapalenia przydatków? Zanim zaczelam brać antybiotyk, oprócz przeraźliwego bólu brzucha i zaparć, nie miałam żadnych objawów. Dopiero po przyjeciu lekarstw zaczeło sie plamienie. Czy to normalne? Co to moze oznaczać? Bardzo prosze o odpowiedź.
KOBIETA, 24 LAT 8 miesięcy temu

Jak wykonać test owulacyjny?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy