Zapytaj lekarza

1 , 0 1 7 , 6 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co stosować na podrażnienie spojówek?

Przy kontrolnym badaniu okulistycznym lekarz stwierdził podrażnienie spojówek (choć nic na to nie wskazywało), dostałem antybiotyk Zabak. Po wpuszczeniu leku do worka spojówkowego odczułem jakby ten lek był za mocny. Od tamtej pory mam wrażenie jakbym cierpiał na nadwrażliwość (najbardziej odczuwam to na wietrze i w klimatyzowanych miejscach). Objawia się mocnym uczuciem zimna w worku spojówkowego i kłujący bólem. Wszelkiego rodzaju krople, żele pogarszają objawy (również te bez konserwantów)
KOBIETA, 25 LAT 11 miesięcy temu

Witam. Zabak nie jest antybiotykiem tylko słabym lekiem przeciwalergicznym. Stosowany 2x dz bez konserwantów nie powinien zaszkodzić Pani. Proponuję ochronę oczu okularami oraz doustnie Capuvit A plus E forte celem zmniejszenia wrażliwości oczu Vit C 1 gram na dobę też. Powinno się poprawić za około 2 tygodnie. Pozdrawiam serdecznie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy