Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 7 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czarna wydzielina z pochwy po okresie a przyjmowanie tabletek na niedoczynność tarczycy

Witam. Od 9 tyg biore tabletki gdyz dowiedzialam sie ze mam niedoczynnosc tarczycy. Od tego momentu wszystko sie zmienilo , dostalam normalnie okres ale po 6 dniach po okresie wyplywa mi dziwna , czarna wydzielina z pochwy , trwa to juz 8 tydz , codziennie , nie wiem co to oznacza, juz nie wiem kiedy mam dni plodne, juz nic nie wiem , Od 3 lat staram sie o dziecko ,mam 28 lat ,prosze o jakies wyjasnienie .
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Przyszła matka z papierosem

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. W tej sytuacji należałoby zgłosić się do ginekologa oraz wykonać badanie USG narządu rodnego aby ocenić stan endometrium.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy