Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 2 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy przy spadku TSH należy zmniejszyć dawkę leku?

Miesiac temu bylam u ginekologa poniewaz planuje ciaze. Lekarz zalecial badanie TSH. Okazalo sie ze moj wynik to 3,70 i kazal przyjmowac eurytox 50. Po miesiacu wykonalam TSH wynik spadl do 0,70. Powiedzial ze idealny jest i kazal kontynuowac leczenie. Zdziwilo mnie ze nie zmniejszyl mi dawki leku. Boje sie ze TSH za bardzo mi sie obnizy. Prosze o rade
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu
Aleksandra Witkowska
79 poziom zaufania

Spokojnie proszę przyjmować zalecony lek. Po kontroli kolejnej będzie możliwa modyfikacja leczenia. pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy