Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 3 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy przy tym rodzaju leku to normalne objawy w początkowej fazie?

Mam pytanie od tygodnia stosuje lek Zineryt zauważyłem po pierwszych 4 dniach że pojawiły sie na skórze twarzy mini krostki innymi słowy trochć mnie wysypało i skóra jest lekko zaczerwieniona . czy przy tym rodzaju leku to normalne objawy w początkowej fazie ?? czy trzeba raczej odstawić lek ?
MĘŻCZYZNA, 24 LAT 7 miesięcy temu

Opryszczkowe "zimno"

Wywołana przez wirus HSV-1, pojawia się często w początkowym okresie choroby i objawia pieczeniem czy swędzeniem skóry ? mowa o opryszczce wargowej. Doktor Marcin Ambroziak udziela odpowiedzi na pytanie, dlaczego opryszczka często zostaje nazywana zimnem.

Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Konieczna wizyta u lekarza pierwszego kontaktu lub prowadzącego leczenie po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety