Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 6 6 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy to skutek uboczny Harmonetu?

Witam,rok temu robiłam echo-serca w badaniu wyszło: TI PRAZ PI.TETNIAK PRZEGRODY PRZEDSIONKOWEJ.BEZ PRZECIEKU W TLE. Ginekolog na wizycie przepisał mi HARMONET. Biorę go 12dni. Ale od kilku dni 5 mam skurcze łydek w nocy i jak np. kilka minut trzymam rękę w zgięciu lub nogi przy dluzszym siedzeniu to mam jakby mrowienia do tego dzisiaj leki ból głowy i żołądka od 3 dni biorę Magnez od 3dni.Chcialam zapytać czy to skutek uboczny Harmonetu? Czy ginekolog powinien wiedzieć o badaniu Echo?
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

do interpretacji klinicznej; Do pełnej konsultacji neurologicznej, GIN, kardiologicznej, z wynikami wywiad, objawy, badanie , leki Czy są żylaki ?? nikotynizm ? lipidy ??? Pozdrawiam

Specjalista neurolog. Ekspertka w dziedzinie leczenia migreny oraz przewlekłego bólu głowy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy