Zapytaj lekarza

1 , 0 1 5 , 8 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dokarmianie mlekiem Bebilon Pronutra u niemowlaka

Córka ( 1 miesiąc) już w szpitalu była dokarmiana mlekiem Bebilon Pronutra. Po wypiciu prężyła się i płakała całymi nocami. Potem wystąpiły zaparcia. Następnie dostawała Bebilon pepti. Objawy nie ustąpiły. Zmieniliśmy mleko na bebiko comfort - poprawa w zachowaniu ale pojawiły się luźne, wodniste, tryskające, żółte stolce. Wróciliśmy do pepti i znowu płacze. Ja mam odstawić mleko ze swojej diety mleko. Proszę o poradę, jak mam pomoc córce żeby nie cierpiała? Brała już debridat, dicoflor i nic.
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu
Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza pediatry. Sądzę że warto byłoby udać się do lekarza gastroenterologa dziecięcego. Po badaniu będzie można określić odpowiednie postępowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety