Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 2 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leczenie psychiatryczne osoby nerwowej

witam od pewnego czasu mam leki i do tego stałam się nerwowsza i mam takie uczucie jak bym była w dwóch osobach ta spokojna i zaras się denerwuje czy to objawy jakieś choroby chodz robiłam podstawowe badania i wszystko w porzątku
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Witam Być może Pani stan wynika z nadmiaru stresu, nie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.Proponowałabym wizytę u psychologa, który pomoże Pani znaleźć przyczyny Pani dolegliwości i zaproponuje najlepszy dla Pani sposób pomocy. pozdrawiam Ludmiła Kulikowska Kubiak

0

Dzień dobry!

Proszę zgłosić się do psychologa i/ lub lekarza psychiatry.

Pozdrawiam!

Psycholog, seksuolog i mediator rodzinny. Członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego.
0

Witaj !
Z opisu wynika ,że nie ma poprawy po lekach, które bierzesz, nie napisałaś czy uczęszczasz na terapię, ale mam za mało danych , nawet nie wiem - jakie leki przyjmujesz. Jeśli chodzi o rozpoznanie - Czy to choroba? - to proszę zwrócić się do lekarza prowadzącego panią, może zmiana leków lub terapia pomogłaby pani?

                                                                                      Pozdrawiam
Psycholog posiadający specjalizację z seksuologii.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy