Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 8 0 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a miesiączka

Mam 20 lat. Ginekolog kazał mi odstawić tabletki antykoncepcyjne , po nich chce mi dać tabletki na wywołanie okresu (okres mam regularnie i prawidlowo ) zeby pobudzić jajniki by estradiol był większy. Czy to jest bezpieczne ? i Czy powinnam tak zrobić jak powiedzial ?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Po zakończenie przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych należy spokojnie czekac na wystąpienie miesiączki bez przyjmowania jakichkolwiek lekow.Proponuje zmiane lekarza.Zycze zdrowia

Specjalista w dziedzinie ginekologii oraz endokrynologii.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy