Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problem z włożeniem penisa do pochwy podczas stosunku

Witam. Moja dziewczyna i ja chcielismy sie kochac, lecz nam to nie wyszlo poniewaz moj penis nie dal rady "wejsc" do niej na wiecej niz polowe okolo 7cm. Byl tam doslowne przez chwile. Tego samego dnia odczuwala dyskonfort w piersiach jak i sutkach. Ddzien potem smyralo ja w brzuchu(mowila ze te objawy sa przez podniecenie). Teraz kilka dni po tym mdli ja i jest slaba. Boli ja glowa i nie ma apetytu. Dodam tez ze 25.11 zaczela brac tabletki antykoncepcyjne. Czy to przez nie? 24,11 to zrobilism
MĘŻCZYZNA, 23 LAT ponad rok temu
Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

witam, tak objawy mogą być związane z rozpoczęciem terapii antykoncepcyjnej. Mogą Państwo używać podczas stosunków preparaty nawilżające.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy