Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 2 0 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie HTZ a problemy ze snem u 51-latki

Witam, mam 51 lat, od kilku lat jestem na HTZ, obecnie systen Conti. Biorę 1/2 plastra, ponieważ chciałam z nich zejść wogóle. Mam bardzo duże problemy ze snem, wpłynęła na to depresja i aktualnie jestem na sulpirydzie . Nie wiem czy te plastry mają jakiś wpływ na moją bezsenność, czy je odrzucić czy wręcz przeciwnie dodać i brać cały. Jeden lekarz ginekolog powiedział, że przeprowadzone badania zalecają kobiecie brać hormony ile się da, drugi mówi żeby spróbować odrzucić. Nie wiem co robić ,
KOBIETA, 51 LAT ponad rok temu

Wzrost ryzyka raka piersi w HTZ

Zalecam Pani znalezienie lekarza specjalisty, któremu Pani ufa i który ma wg Pani odpowiednie kompetencje aby zaaplikować Pani leczenie a następnie spróbować zdać się na jego sugestie. Żadne leczenie nie jest skuteczne jeżeli nie jest konsekwentne.

0

to rozległy i wielowątkowy temat.odpowiedź na portalu niewiele pomoże,polecam konsultacje u DOŚWIADCZONEGO TERAPEUTY (moża też pracowac na skypie).pozdrawiam serdecznie Violetta Ruksza

Psycholog kliniczny, psychoterapeuta.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy