Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 9 8 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Uczucie osłabienia i ból głowy po stosowaniu leków na Helicobacter pyroli

Witam na aktywną chorobe helicobater pylori lekarz przepisal mi dużą dawke leków emenera 40 - 2 razy dziennie duomox - 2 razy dziennie metronidazol - 2x2 dziennie klarmin - 2 razy dziennie jestem po takiej dawce strasznie osłabiony boli mnie glowa a to dopiero dwa dni takie dawki mam brac przez10 dni czym sie wspomoc biore tez probiotyk pozdrawiam
MĘŻCZYZNA, 30 LAT ponad rok temu

Diagnozowanie Helicobacter Pylori

Helicobacter Pylori to bakteria, która można zagnieździć się w przewodzie pokarmowym i wyrządzić niemałe szkody. Jak ją rozpoznać? Obejrzyj film i dowiedz się, jak można zdiagnozować obecność tej bakterii.

Niestety takie właśnie "końskie" dawki się stosuje w takim wypadku. Nie ma innego wyjścia tylko trochę pocierpieć. Wytruć Helicobacter jest trudno i dlatego takie leczenie. Po leczeniu jednak ma pan szanse na pełen powrót do zdrowia więc warto te leki brać.W razie jednak nietolerancji proszę zgłosić się do swojego lekarza.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy