Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 4 7 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zabieg Solcogynem, usuwanie nadżerki

Witam serdecznie, Około 3 tygodni temu miałam pierwszy zabieg Solcogynem, usuwanie nadżerki. Po około tygodniu, zgodnie z zaleceniami lekarza, zaczęłam stosować dopochwowo kwas hialuronowy. Mniej więcej w tym samym okresie zaczęłam odczuwać ból w podbrzuszu, częściej z prawej strony, zdarza się i z lewej, podejrzewam, że są to jajniki. Nie miałam wcześniej takich dolegliwości. Proszę o informacje, czy tego typu ból może mieć coś wspólnego z zabiegiem? Czy wskazane jest tu wykonanie USG?
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu
Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Nie raczej tego rodzaju ból nie powinien mieć czegoś wspólnego z wykonanym zabiegiem. Proponuję udać się kontrolnie do lekarza ginekologa w przypadku nie ustąpienia dolegliwości, po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy