Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 8 6 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zawroty głowy od 5 dni

Od 5dni mam zawroty glowy. W dodatku czuje się tak jakby otumaniona. Wyniki krwi mam dobre. Neurolog stwierdził że to od blednika. Laryngolog wykluczył problemy z blednikiem. Miałam rtg kręgosłupa doc.szyjny i wyszło ok. Pytanie; od czego te zawroty??pojawiają się częściej wieczorem. Dzień wcześniej siostra podała mi EXCEDRIN bo bolała mnie głową (2tabletki) cz mogło mieć to wpływ ze mam teraz zawroty glowy??
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Witam Bardzo możliwe, że są to skutki zastosowania excedrinu, który ma baaardzo dużo działań niepożądanych. Poniżej zamieszczam link do ulotki tego „leku”. Powinna Pani poinformować o tym lekarza. Jeżeli zawroty głowy będą się utrzymywać, należy przeprowadzić wnikliwą diagnostykę, gdyż mogą być one sygnałem bardzo różnych problemów zdrowotnych. Pozdrawiam serdecznie https://www.doz.pl/leki/p9133-Excedrin_MigraStop

Psycholog specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami wieku rozwojowego.
0

Witam Panią Serdecznie,

A jakie jest ciśnienie krwi? Czy ból głowy jest często?

Z Pozdrowieniami,

Psycholog, logoterapeuta, doradca i trener.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy