Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zawroty głowy po założeniu wkładki Mirena

Witam.we wrześniu zeszłego roku miałam zakładana wkładkę Mirena od tamtej pory zaczęły się zawroty głowy bardzo silne cały świat wiruje po ten jest mi nie dobrze i pojawia się ból głowy wkłade usunęła tydzień temu a zawroty dalej są czy to możliwe ze zawroty były od mireny. I jak długo maga jeszcze występować jeżeli mireny juz nie ma?
KOBIETA, 33 LAT 11 miesięcy temu

Zioła na menopauzę

Z przykrymi objawami przekwitania można poradzić sobie naturalnie. Obejrzyj film i dowiedz się, jakie zioła warto stosować przy menopauzie. Na ten temat wypowiada się dr Grzegorz Południewski, ginekolog.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety