Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 2 1 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak miesiączki po ostawieniu tabletek antykoncepcyjnych a negatywne testy ciążowe

Witam . Boję się że jestem w ciąży . Brałam tabletki antykoncepcyjne ale ostatnio miałam miesiąc przerwy , co prawda niby się zabezpieczaliśmy z chłopakiem podczas stosunku ale dalej mam obawy. W środę powinnam dostać miesiączkę jednak jej nie dostałam pod wpływem paniki zrobiłam test ciążowy ale pokazał on brak ciązy w czwartek ponownie wykonałam test ciążowy gdyż miesiączki nie było i ten test również pokazał brak ciąży . Dziś poniedziałek a miesiączki dalej nie ma , boli mnie brzuch mam zgagę
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! W opisanej sytuacji można wykluczyć ciążę. Jeśli krwawienie nie pojawi się w najbliższym czasie to konieczna będzie wizyta u ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy