Zapytaj lekarza

1 , 0 1 7 , 7 1 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza ból kręgosłupa po zastosowaniu antybiotyku Amotaks?

Dobry wieczór, pisze bo nurtuje mnie jedna rzecz. Dopiero co byłam chora (zatoki, kaszel,katar itd.) i poszłam do lekarza ktory dał mi Amotaks jednak wrócilam do lekarza po paru dniach bo podczas brania antybiotyku wystąpił tak silny ból kręgosłupa ze chodzic ani spać nie mogłam. Lekarz zdziwiony bo w przeszłosci bralam augmentin a to ta sama substancja. Lekarz szukal w ulotce ale nie ma nic o bólu kręgoslupa. Odstawilam i przeszlo ale lekarz zastanawia sie o co chodzi i ja tez.   38 lat
KOBIETA, 38 LAT 11 miesięcy temu
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy