Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 4 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadmierne wypadanie włosów i świąd skóry głowy a niedobór witaminy D3 i sucha skóra

od kilku miesięcy borykam się z nadmiernym wypadaniem włosów oraz świądem skóry głowy, który wg dermatologa spowodowany jest suchą skórą. Robiłam badania krwi (morfologia, TSH, prolaktyna, testosteron, androstendion, 17OH-progesteron oraz 25OH-D3), które wykazały jedynie niedobór witaminy D3, czy niedobór tej witaminy bądź sucha skóra mogą być przyczyną mojego problemu?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku?

Trądzik objawia się nieestetycznymi krostami, które pojawiają się najczęściej na twarzy. Niektórzy nie zwracają jednak na to uwagi i bagatelizują problem. Obejrzyj film i dowiedz się, dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku.

Niedobór witaminy D3 nie ma kluczowego wpływu na wypadanie włosów . Być może na stres i zmęczenie warto zwrócić uwagę. Proszę pomyśleć o zabiegach mezoterapii igłowej . Może pani też zastosować preparat z żelatyna i biotyną doustnie np. Amoccon. Pozdrawiam Iwona Stajkowska

Specjalista w dziedzinie dermatalogii i wenerologii. Członek Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych i Akademii Czerniaka. Odznaczona Laurem Pacjenta w latach 2012, 2013 i 2014.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy