Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 2 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odstawienie tabletek antykonepcyjnych i stosunek w prezerwatywie a spóźniający się okres

Witam, od prawie roku biorę tabletki antykoncepcyjne. Pod koniec października postanowiłam jednak je odstawić, okres dostałam 3 listopada i trwał on 4 dni. 26 Listopada kochałam się z chłopakiem. Najpierw wszedł we mnie bez prezerwatywy, jednakże dosłownie po trzech ruchach kazałam mu założyć prezerwatywę. Seks kontynuowaliśmy już zabezpieczeni, po 15 minutach od założenia doszło do wytrysku. Dziś jest 2 grudnia i czekam na okres. W październiku brałam też silny antybiotyk po ekstrakcji ósemki.
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Jak wykonać test ciążowy?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy