Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 5 6 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Alergiczny kaszel u 19-letniej osoby

Witam.Mam 19 lat.Jestem alergikiem.Właśnie odstawiłem leki na alergię na tydzień w celu zrobienia testów wykazujących na co jestem uczulony.Niestety 2 dni po odstawieniu leków w nocy towarzyszy mi suchy kaszel którego nie mogę zwalczyć,co chwilę kaszlę.Przed rozpoczęciem zażywania tabletek nie miałem takich problemów a jedynie katar.Proszę o pomoc.
MĘŻCZYZNA, 19 LAT ponad rok temu
Lek. Aleksander Ropielewski Stażysta/Rezydent, Kraków
79 poziom zaufania

NIe wiem jakie leki Pan przyjmuje i jakie testy mają być wykonywane dlatego trudno jest mi doradzić najbardizej optymalne rozwiązanie. Jeżeli jednak objawy są nasilone prosze powrócić do stosowanych leków i umówić termin testu na inny dzień.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety