Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co robić, jeśli mam plamienia?

Witam. Mam pyt. Nie wiem co mam robic poniewaz od kilku dni mam plamienia sluz z lekkim przebarwieniem krwi a po dwoch dniach zamienia sie to w obfita miesiaczke i to od czwartku jak distalam raz mialam ja 3-4dni i powróciło znowu a przy Tym mialam bol pęcherza i w dodatku czwsto miewam takie krotkie bole w dole brzucha. Jak cokolwiek dzwigam lib wykonuje jakiekolwiek ruchy. A tak to w sumie mi sie zaczelo pp stosunku z Partnerem biore antykoncepcje caly czas wiec to nie mozliw ze to moze byc ciaza prosze o pomoc. :(
KOBIETA, 28 LAT 9 miesięcy temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Klaudia Kuśmierczuk
78 poziom zaufania

Takie plamienia mogą być spowodowane stosowaniem antykoncepcji, dlatego niezbędna jest wizyta u ginekologa. Być może będzie potrzeba zmiany tabletek lub dalsza diagnostyka Pani dolegliwości.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy