Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 4 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy mój organizm tak zareagował na nowy lek?

Kobieta 31 lat Od miesiąca biorę Cital na depresję lękową. Miałam zalecenie by zbadać tsh i prolaktyne. Wyszły za wysokie. Endokrynolog przepisał Letrox 50. Przez tydzień mam brać 25 A następnie na zmianę 25/50. Już po pierwszej dawce Letroxu miałam zawroty głowy. Gdy wzięłam po obiedzie Cital doszło jeszcze kołatanie serca. Po około 2 h było już normalnie. Przyjmuje również Vestibo na błędnik.Czy mój organizm tak zareagował na nowy lek czy to połączenie cital-letrox dalo taki efekt.
KOBIETA, 31 LAT 11 miesięcy temu

Badanie Ph moczu

Dzień Dobry Pani,

Przy przyjmowaniu leków i wprowadzeniu nowych, organizm pracuje nad przystosowaniem się do nowej reakcji chemicznej- mogą pojawiać się drobne objawy i jest prawdopodobne, że tak Pani zareagowała na nowy lek.

Jeśli pojawiające się symptomy zaniepokoiłyby Panią, dobrze byłoby poradzić się lekarza prowadzącego.

Życzę Pani dobrego samopoczucia,
Irena Mielnik-Madej

Psycholog, logoterapeuta, doradca i trener.
umów wizytę 0

Leki razem nie powodują interakcji.
być może Pani organizm się przyzwyczaja do wprowadzonych leków, letrox wpływa na Pani gospodarkę hormonalną, a cital na układ nerwowy, tego typu objawy można uznawać za stosunkowo normalne.
Na kolejnej wizycie proszę zgłosić to lekarzowi.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety