Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 8 2 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy moje problemy faktycznie mogą wynikać z zaburzeń hormonalnych?

Witam, Przez około rok czasu stosowałam antykoncepcję wskazana do kuracji izotekiem. Problem tkwi w tym, iż 3 miesiące temu przerwałam antykoncepcję, dostałam ta tzw miesiączkę po odstawieniu w drugim miesiącu również, ale w trzecim już nie. Mija Ok 23 dni od braku miesiaczki. Wykonałam testy wszystkie negatywne nawet byłam na początku miesiąca i ginekolog powiedział ze nic nie widać niepokojącego. Proszę o informacje czy to mogą być aż tak zaburzenia hormonalne ? Po jakim czasie powinnam się udać na wizytę ?
KOBIETA, 24 LAT 4 tygodnie temu

Jak stosować prezerwatywy?

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

Miesiączka fizjologiczna może wracać do pół roku po odstawieniu antykoncepcji.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy