Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 5 1 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego nadal krwawię?

Urodziłam dziecko 5 miesięcy temu, od 4 miesięcy biorę pigułki i nadal w połowie opakowania dostaję plamienia. Nie wiem co robić. Proszę o pomoc

KOBIETA ponad rok temu
Redakcja abcZdrowie Stażysta/Rezydent, Warszawa
79 poziom zaufania

Witam!

Jeżeli nadal karmi Pani piersią, to najpewniej zostały przepisane tabletki jednoskładnikowe, zawierające jedynie progesteron. W takim przypadku krwawienia śródcykliczne są normalne, wynikają ze stosunkowej "łagodności" tych tabletek i raczej nie ustaną z czasem. Może Pani albo pogodzić się z krwawieniami, albo zmienić metodę antykoncepcyjną na inną do czasu odstawienia dziecka od piersi. Jeżeli nie karmi Pani piersią, a krwawi przy tabletkach dwuskładnikowych w czwartym kolejnym cyklu ich przyjmowania, należy udać się do swojego lekarza, który powinien wykluczyć niehormonalne możliwe przyczyny krwawień oraz ewentualnie zmienić tabletki na inne.

Pozdrawiam serdecznie!

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety