Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Duszności i problemy z oddychaniem oraz niedoczynność tarczycy

Witam :) Mam 21 lat ... od 3 miesiecy mam duszności ...bylam u lekarza rodzinnego dal mi leki jakies ale nie pomagaja.Mam objawy identyczne jak wiekszosc z was ... powietrze ktorego potrzebuje zatrzymuje sie w polowie...strasznie mnie to meczy ... wieczorem juz nie mam sily na meczenie sie z tym oddychaniem.... Dodam ze stwierczono u mnie niedoczynnosc tarczycy i przestalam brac leki bo myslalam ze to od nich ta dusznosc... Ale niestety dalej mnie meczy ... Prosze o porade..nie wiem co robic;/
, 21 LAT ponad rok temu
Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Przede wszystkim nie powinna Pani odstawiać leków przyjmowanych z powodu niedoczynności tarczycy. W celu ustalenia przyczyny problemów z oddychaniem konieczna będzie wizyta u specjalisty pulmonologa. Odpowiednie skierowanie wystawi lekarz rodzinny.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0

Jeśli nie ma żadnych medycznych przyczyn, to objawy te są psychosomatyczne i wymagają leczenia czyli psychoterapii.

Psycholog, certyfikowany psychoterapeuta (PTP nr 564), specjalista terapii rodzin.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy