Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 3 1 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odbywanie pełnych stosunków przy tabletkach antykoncepcyjnych

Witam! Biore tabletki antykoncepcyjne od pol roku. Ostatnio kochalam sie ze swoim chlopakiem, byl to pelny stusunek - skonczyl we mnie, problem polega na tym, ze sperma nie wyplynela. Chcialabym dodac, ze byla to wyjatkowa sytuacja poniewaz byl to 3 dzien okresu/plamienia. Czy taka sytuacja moze sie zdarzyc? Powinnam sie czyms martwic ?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Zapłodnienie

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! W opisanej sytuacji nie ma powodu do niepokoju.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy