Zapytaj lekarza

1 , 0 1 5 , 0 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Opóźnienie miesiączki, antykoncepcja a migreny

Ostatnią miesiączkę miałam 17 marca, aż po dziś dzień (27.07) jeszcze nie dostałam okresu. W 1 dzień miesiączki strasznie bolał mnie lewy jajnik.Robiłam trzy testy,w odstępach czasowych około 1 tygodnia po każdym teście, wszystkie były negatywne. Dodam że zażywałam tabletki antykoncepcyjne lecz z powodu tego że mam migrenę (biorę tabletki FRIMING gdy dostaję napadu migrenowego) odstawiłam je w sierpniu tamtego roku. Czy może być to przyczyna tego że nie mam dalej okresu?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Bardzo ważne: dwuskładnikowe tabletki antykoncepcyjne są PRZECIWWSKAZANE u kobiet chorujących na migrenę!

Ginekolog i położnik. Prowadzi gabinet ginekologiczny w Gorzowie Wielkopolskim.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety