Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 1 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plamienie a pierwsza tabletka antykoncepcyjna

Witam. W poniedziałek zaczęłam lekko krwawić, więc wzięłam pierwszą tabletkę antykoncepcyjną(sylwie30), po czym na prawie dobę okres mi się zatrzymał.Po tym czasie miesiączka wróciła i pomimo iż niezbyt obfita, trwa do dziś...Moja wątpliwość polega na tym, iż nie jestem przekonana czy nie pomyliłam okresu ze zwykłym plamieniem i czy w związku z tym ,że tabletkę przyjełam zbyt wcześnie, jestem chroniona przed ciążą?Dziękuję za odpowiedź.
KOBIETA ponad rok temu

Jak wykonać test ciążowy?

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! W gdy nie jest Pani pewna co do prawidłowości terminu rozpoczęcia stosowania antykoncepcji hormonalnej warto stosować dodatkowe zabezpieczenie podczas przyjmowania pierwszego opakowania. W razie wątpliwości proszę udać się na wizytę do specjalisty ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0

Jeżeli to było pierwsze opakowanie proszę poczytać o leku pierwsze trzy miesiące organizm przyzwyczaja się do leku .Proszę też obserwować nogi czy nie ma pani poczucia ciężkości

0

Jeśli przyjmuje Pani tabletki antykoncepcyjne od pierwszego dnia krwawienia i kontynuje Pani przyjmowanie leku o stałej porze dnia to jest Pani zabezpieczona przed nieplanowaną ciążą. Dr Jacek Tulimowski

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu najczęstszych chorób ginekologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy