Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wstrząs anafilaktyczny i zawał oraz problemy z poruszaniem

Witam mój tata przeszedł w styczniu 2016 roku koronografię w czasie której wystąpiła reakcja alergiczna na kontrast, która spowodowała wstrząs anafilaktyczny oraz zawał około interwencyjny. Tatuś dwa dni przybywał w śpiączce farmakologicznej po czym został wybudzony. Okazało się jednak ze już nie porusza się normalnie wystąpiły również odleżyny. Obecnie odczuwa silne bóle nóg które w okolicy udowej mu twardną bolą go również ramiona , dłonie zwłaszcza palce. Gdzie mam szukać pomocy??
KOBIETA, 35 LAT ponad rok temu
Aleksandra Witkowska
79 poziom zaufania

Proszę się konsultować z kardiologami którzy prowadzili koronarografię

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy