Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 0 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może powodować zmiany poziomu TSH?

Witam. Dalsza część problemu : Co może powodować zmiany poziomu TSH( co 1.5 tyg inne) brak zmian w tarczycy ( FT3 i FT4 są ok ) do tego stłuszczona wątroba ( a jadłem zdrowo pomijając 2 tyg niejedzenia przez chorobę ( straszne osłabienie z dnia na dzień ) Do tego stale pojawiają mi się czerwone plamy/wysypki które znikają po jakimś czasie a do tego świąd ( głównie pachy/głowa/podbrzusze/pachwina) no i do tego ciągłe uczucie "upicia" uczicie (drżenia ciała) wypadanie włosów ( i wysypka na głowie)
MĘŻCZYZNA, 26 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Lek. Małgorzata Horbaczewska Stażysta/Rezydent, Kielce
82 poziom zaufania

Witam. Zmiany w poziomie TSH przy prawidłowym poziomie jej wolnych hormonów nie mają znaczenia klinicznego. Stłuszczenie wątroby uwidocznione w usg wymaga natomiast wykonania tzw. prób wątrobowych (ASPAT, ALAT, bilirubina, ALP, GGTP) i oceny, czy wspomniane dolegliwości nie wynikają z upośledzenia jej funkcji.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety