Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 8 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co powoduje podwyższenie leukocytów i bóle kości?

Witam serdecznie. Od pewnego czasu bolą mnie kosci(nogi,ręce,kręgosłup) bylem u lekarza dostałem zastrzyki na 10dni witaminę B i przeciwbólowe. Zrobiłem sobie badania na własną rękę morfologię tylko wyszlo ze mam podwyższone leukocyty , MCHC i za niskie bazofile. Co mi moze byc. Po zastrzykach które biorę nic nieprzechodni. Mam 28lat
MĘŻCZYZNA, 29 LAT ponad rok temu
Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udac się do lekarza rodzinnego. Po wstępnym badaniu będzie można coś więcej powiedzieć i zalecić odpowiednie dalsze postępowanie .

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy