Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 4 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy należy skonsultować stosowanie tabletek antykoncepcyjnych i Izoteku z ginekologiem?

Witajcie, Mam 22 lata, po wczorajszej wizycie u dermatologa, lekarz wypisał mi bardzo silny lek Izotek na trądzik, przy czym również tabletki antykoncepcyjne Vibin mini. Czy zaczynając zażywać po raz pierwszy tabletki antykoncepcyjne powinnam to skonsultować z ginekologiem?
KOBIETA, 22 LAT 10 miesięcy temu

Objawy trądziku pospolitego

Trądzik pospolity to zmora wielu nastolatków. Objawia się nieestetycznymi krostkami, które w dużej ilości pojawiają się na twarzy. Obejrzyj nasz film i dowiedz się, jak jeszcze objawia się trądzik.

Lek. Aleksandra Witkowska Stażysta/Rezydent, Warszawa
79 poziom zaufania

Zdecydowanie tak.
Podczas kuracji Izotekiem wymagana jest ochrona antykoncepcyjna przez okres jego stosowania oraz 1 miesiąc po zakończonej terapii, ale oczywiście badanie ginekologiczne jest wskazane.

pozdrawiam

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety