Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 6 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy witamina D może powodować powiększony brzuch i uczucie pełności?

Witam, Od 2 miesięcy mam powiększony brzuch i odczuwam ciągłe uczucie pełności . Wcześniej były również zaparcia. Zanim to się stało zażywałam wit D3 (5000) przez około 2 tygodnie . Po tym zażywałam multiwit. Zaczęłam wypróżniać się bardziej regularnie jednak stolce wyglądały jak zbite kule i były w nich resztki jedzenia. Około tydzień temu odstawilam też multiwit. Wypróżniam się codziennie. Stolec nie jest tak zbity. Jednak brzuch jeszcze jest wzdęty. Czy wit D może byc przyczyną?
KOBIETA, 28 LAT 11 miesięcy temu

Badanie moczu na leukocyty

Ogólne badanie moczu, to jedno z podstawowych badań. Polega na ocenie próbki moczu pod kątem różnorodnych cech, m.in. leukocytów. Lekarz Łukasz Dubielecki pokaże jak wykonać badanie w domu.

Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Nie sądzę.Proponuję zgłosić się do lekarza rodzinnego. Po wstępnym badaniu będzie można coś więcej powiedzieć i zalecić odpowiednie dalsze Postępowanie diagnostyczne i ewentualnie Terapeutyczne

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety