Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 2 7 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego mój poziom intelektualny się obniżył?

Witam, mam pewien problem. Przez 4 lata chorowalam na depresje, czasami bylo bardzo ciezko, innym razem mniej. Udalo mi sie z tego cudem wyjsc, niestety pojawily sie nowe problemy, a mianowicie, zaczelam miec trudnosc ze skladaniem zdan, stalam sie nadpobudliwa, czasami mowie rzeczy zupelnie bez sensu, ogolnie bardzo duzo mowie, niektorzy ludzie sa bardzo poirytowani moim zachowaniem i rowniez to zauwazaja, mam wrazenie jakby moj poziom intelektualny sie obnizyl, czesto mam problem ze zlapaniem swoich mysli, poniewaz odczuwam "pustke" w glowie, bardzo szybko zmieniam tematy, nie konczac swojej wypowiedzi, nie mam pojecia z czego to wynika, prosze o pomoc.
KOBIETA, 19 LAT 9 miesięcy temu

Witam Panią, co jest przyczyną Pani subiektywnego poczucia spadku sprawności procesów intelektualnych, trudno jest ustalić, ponieważ nie znam Pani. Mogą to być skutki uboczne działania leków np. poprawiających nastrój, może to wynikać z jakiejś zmienności nastrojów. Nic tez nie wiem, czy i u jakiego specjalisty dotychczas się Pani leczyła. Proponuję udać się do lekarza, który dotychczas prowadził Panią przy leczeniu depresji i opowiedzieć o wszystkich objawach, o których wspomniała Pani na tym portalu. Być może będzie Pani również potrzebna psychoterapia, jednak wcześniej należy poddać się badaniom lekarskim.

Pozdrawiam Izabela Dębicka, Kielce

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy