Zapytaj lekarza

1 , 0 2 5 , 0 2 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak zniwelować dolegliwości ze strony układu pokarmowego po pierwszej chemioterapii?

Jestem po pierwszej chemii.Znosze to dobrze,ale mam dolegliwosci ze strony układu pokarmowego,nadkwasota,uczucie pocietego jezyka i napady głodu.Jak moge zniwelowac te dolegliwosci?
KOBIETA, 44 LAT ponad rok temu

Terapia celowana w leczeniu raka

Radzę porozumiec się z lekarzem prowadzącym, część dolegliwości można zniwelować dietą , inne mogą wymagać leków

Chirurg ogólny i specjalista w dziedzinie onkologii. Uczestnik licznych szkoleń.
0

Witam , proszę koniecznie skontaktować sie z onkologiem prowadzącym! To on jest zobowiazany udzielić Pani wszelkich informacji na ten temat!!! z. żurawski

Specjalista chirurgii onkologicznej i chirurgii ogólnej. Posiada doświadczenie w diagnozowaniu i wycinaniu zmian skórnych oraz leczeniu czerniaka. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Klinice Nowotworów Tkanek Miękkich, Kości i Czerniaka Skóry w Centrum Onkologii w Warszawie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy