Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 2 4 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie po antykoncepcji awaryjnej

Mam pytanie,czy jeżeli wzieło sie tabletke po stosunku 72h to czy skutek uboczny który jest napisany na ulotce czyli krwawinie do 10 dni musi nastapić ,czy nie?czy jeżeli takie krwawinie nie nastapi tylko dostane normalnie okres w terminie tak jak zawsze czy to dobrze ??
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Co to jest menopauza?

Menopauza to bardzo trudny okres w życiu kobiety. Nazywany jest również przekwitaniem. Pojawia się najczęściej u kobiet po 50 roku życia. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o menopauzie.

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

witam, takie krwawienie musi się pojawić w ciągu tych 10 dni. Jeżeli zejdzie się z miesiączką - tak się zdarza,

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy