Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niewielkie wymioty 4 godziny po zażyciu 3. tabletki antykoncepcyjnej

dobry wieczór piszę w sprawie tabletek antykoncepcyjnych. w sobotę wzięłam 3 tabletkę z nowego blistra o gpdzinie 21 natomiast po 24 gdzieś koło 00:15 nastąpiły wymioty były one niewielke dosłownie małe :) czy tabletka zdążyła się wchłonąć ? następnego dnia czyliw niedziele dla pewności wzięłam jeszcze jedną kolo 13 i normalnie o 21. rano kochałam się z chłopakiem czy mogę obawiać się ciąży ?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Magdalena StusiĹska
75 poziom zaufania

Po 3 godzinach tabletka powinna już zostać wchłonięta, skoro dla pewności wzięła Pani również dodatkową tabletkę skuteczność antykoncepcyjna powinna zostać zachowana.

Do jej zainteresowań medycznych należy anestezjologia i intensywna terapia, radiologia, ginekologia, medycyna rodzinna, a także medycyna ratunkowa.
0
MaĹgorzata Panek
69 poziom zaufania

Wymioty mogły obniżyć skuteczność tabletki antykoncepcyjnej. Przyjęcie dodatkowej dawki nie daje stuprocentowej pewności skuteczności tabletki. Może Pani dla pewności po około 8-10 dniach od stosunku wykonać test ciążowy (najlepiej po 10-14 dniach) Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy