Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 0 5 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Obfite krwawienia z odstawienia podczas stosowania tabletek antykoncepcyjnych

Witam! Biorę tabletki antykoncepcyjne od roku, zawsze podczas przerwy krwawienie z odstawienia trwalo 6-7 dni i było dość obfite, obecnie krwawienie z odstawienia przyszło i trwa 4 dzień, lecz jest go bardzo mało, prawie nic, czy mogę mieć powody do niepokoju, że coś jest nie tak?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Witam. Nie ma powodów do niepokoju. Krwawienie z odstawienia może mieć różny charakter.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy