Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 3 3 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zażycie tabletki po stosunku i stosowanie tabletek antykoncepcyjnych a brak okresu

Witam, 2 tygodnie przed okresem wzięłam tabletke po stosunku (ESCAP..), bo nie było żadnego zabezpieczenia. 13 lipca powinien pojawić się okres - pojawiły się 2 dni plamień gdzie w drugim dniu zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne pierwsze opakowanie od dłuższego czasu. Niestety plamienia nie zmieniły się w okres a nawet plamienia zanikły i tak jest do dziś i do dziś biore tabletki antykoncepcyjne. Moje pytanie czy dobrze robie?
KOBIETA ponad rok temu

Niefarmakologiczne metody leczenia menopauzy

Menopauza to jeden z najtrudniejszych okresów w życiu kobiety. Jakie są sposoby leczenia przykrych dolegliwości towarzyszących menopauzie? Dowiesz się tego z naszego filmu.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Po pierwsze warto podkreślić, że pierwszą tabletkę przyjęła Pani drugiego dnia krwawienia. Oznacza to, że powinna pani pamiętać o dodatkowej metodzie zabezpieczającej przez pierwsze 7 dni stosowania antykoncepcji hormonalnej. Po drugie fakt, że plamienia zanikły jest skutkiem zażywanych tabletek antykoncepcyjnych - nie powinna mieć Pani zatem powodów do niepokoju.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy