Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Biegunka a przerwa a zażywaniu tabletek

Witam. Przyjmuje tabletki anty. w schemacie 24 4, jestem na 22 tabletce. Wczoraj rano (niedziela) miałam luźne wypróżnienie, o 12 przyjęłam tabletkę, cały dzień pobolewał mnie brzuch i ok 20 dostałam biegunki (jednorazowe, gwałtowne, typowo biegunkowe wypróżnienie). Dziś ok 20 sytuacja się powtórzyla i nie wykluczam, że podobne zdarzenia będą miały miejsce w kolejnych dniach. Za 2 dni wypada mi przerwa - czy powinnam ją zrobić? A jeśli ją zrobię to czy stosunki z tego tygodnia będą bezpieczne?
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu
Piotr Pilarski
79 poziom zaufania

Witam serdecznie, biegunka nie wpływa na skuteczność antykoncepcji. Proszę stosować środek antykoncepcyjny normalnie. Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy