Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 3 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznaczają zaparcia i wypadanie włosów?

Witam,wypadaja mi ogromne ilosci wlosow,od marca nie mam miesiaczki,lamia sie paznokcie,kwasno mi w ustach,mam problemy z zasypianiem,nocne poty,ostatnio sporo przytylam mimo zachowania aktuwnosci fizycznej i racjonalnego zywienia(rok temu bylo dokladnie to samo i z miesiaca na kiesiac schudlam 12kg nie zmiejiajac w zasadzie niczego w stylu zycia),mocz zmienil zapach,cierpie na bole w dole brzucha i zaparcia, hustawki nastroju i nerwowosc mnie wykańcza czasem byle co mnie denerwuje...zrobilam badanie usg ginekologiczne ktore niczego zlego nie wykazalo oraz hormony estradiol 40,80pg/ml oraz FSH 6,97 mlU/ml.hormony tarczycowe TSH 1,38 i FT4 0.96, mam dwie zmiany w tatczycy 3x7x7mm z unaczynieniem oraz 3x9mm bez naczyn w tarczycy przeplyw naczyniowy wzmozony..co mi dolega bo wytrzymac ze sobą już nie mogę :-(
KOBIETA, 34 LAT 3 miesiące temu
Lek. Aleksandra Witkowska
79 poziom zaufania

Proponowałabym iść do endokrynologa, zrobić DHEA, androstendion, prolaktynę, morfologię

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy