Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 6 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy można ponownie zacząć brać tabletki antykoncepcyjne podczas krwawienia z odstawienia?

Zaczęłam stosować tabletki antykoncepcyjne, ale nie czułam się najlepiej, odczuwałam mdłości, więc przestałam je zażywać (zużyłam zaledwie 10 tabletek). Na drugi dzień dostałam krwawienia z odstawienia, ale stwierdziłam, że te dolegliwości nie były aż tak dokuczliwe i chce ponownie brać tabletki. Czy mogę dokończyć opakowanie czy poczekać do rzeczywistego miesiączkowania? Jestem w 3. dniu krwawienia z odstawienia.
ponad rok temu
Redakcja abcZdrowie
79 poziom zaufania

Witam serdecznie!

Jeżeli zależy Pani na szybkim powrocie do tej formy antykoncepcji może Pani rozpocząć nowe opakowanie po 7 dniach przerwy, tj. w 8. dniu jej trwania. Jednak ze względu na występowanie działań niepożądanych sugerowałabym poczekać do następnej miesiączki a w międzyczasie skonsultować się z ginekologiem. Być może wskazana będzie zamiana preparatu.

Pozdrawiam

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy