Zapytaj lekarza

1 , 0 1 8 , 6 8 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy przepisany lek na astmę może spowodować skurcz oskrzeli?

Czy to astma? Mam 26 lat alergie na kurz pyłki drzew i traw. W pracy był remont przez co ciężej mi się oddycha Lo po ok tygodniu od zakończenia objawy minęły. Od 2 tyg jest u mnie w domu remont objawy powróciły mam w gardle uczucie ciała obcego ktore utrudnia oddychanie. Zrobiłam spirometrie wydmucham 88% przy wzroście 146 i wadze 41. Ogólnie spirometrie ok. Nie mam kaszlu swiszczacego oddechu. Kiedy zaczęła się ta gula w gardle ciężej tez oddycham przy większym wysiłku fizycznym. Byłam u lekarza powiedział że nie słyszy żadnych szmerow swistow w płucach i oskrzelach. Dał mi lek Fostex Clatre i Singulair w domu zobaczyłam że Fostex jest na astmę. Mi nie powiedział żadnej diagnozy. Czy na tej podstawie mógł bez dodatkowych badań stwierdzić astmę czy ten lek mi nie zaszkodzi? Widziałam że ma dużo skutków ubocznych w tym nagły skurcz oskrzeli. Gdyby taki skurcz wystąpił nie wiedziała ym co robić.
KOBIETA, 27 LAT 3 miesiące temu
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy