Kobieta , 22 lata Witam, mam pytanie, w poniedziałek dostalam silnej pokrzywki alergicznej (mam 22lata) lekarz podejrzewa ze najprawdopodobniej od antybiotyków,ktore bralam na zapalenie oskrzeli. Dostalam silne leki odczulajace Dexaven dozylnie i domiesniowo, jednak wszystko sie nasila po tych zastrzykach. Napady gorąca, wysypka swedzaca i puchnaca. Dostalam skierowanie do szpitala na oddzial skórny, w sobote mam jeszcze wizyte u alergologa. Co robic? Jak reagowac?U mnie w miescie (,Walbrzych,) zero pomocy..
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • AlergologiaAlergia dotyczy ludzi z w każdym wieku. Typowa choroba alergiczna to atopowe zapalenie skóry, które zazwyczaj ustępuje przed ukończeniem 10. roku życia, natomiast w późniejszych latach pojawia się astma oskrzelowa.
  • Dermatologia – Jeśli złość sprawia, że stajesz się blady, wściekłość z kolei powoduje, że twoja twarz oblewa się czerwienią, z powodu zimna zaś siniejesz, to takie zmiany barwy skóry są zasadne i łatwo wytłumaczalne. Gdy jednak ni stąd, ni zowąd na skórze pojawiają się czerwone plamy lub inne zmiany, mogą one być zapowiedzią rozmaitych chorób.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników: