Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 4 1 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wskazania do odstawienia tabletek antykoncepcyjnych

Witam. Od około dwóch lat zażywam tabletki antykoncepcyjne Atywia, wszystko było by w porządku ,gdyby nie duże wahania nastroju ,spadek libido w trakcie ich stosowania ( co mnie drażni) oraz co miesięczne bóle występujące w połowie zażywania tabletek. I w związku chciałabym odstawić je lecz mam obawy co do tego : czy jeśli odstawiłabym tabletki to bóle miesiączkowe by powróciły (tak silne jak przed stosowaniem antykoncepcji), czy zmienić tabletki na inne? Szczerze mówiąc nie wiem co robić.
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

Proszę Pani,od strony psychologicznej można popracować nad problemem "boli mnie moja kobiecość".Nie jest wykluczone,że tą drogą można uspokoić wiele objawów ,czy przyjrzeć się swoim związkom,swoim planom,przekonaniom itp.Obecna metoda będzie obniżała libido,bo to jest jej zadanie,a o resztę rozwiązań można zapytać lekarza.
Pozdrawiam serdecznie

Psycholog z uprawnieniami psychoterapeuty i mediatora.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety